Serwis i wsparcie

Serwis i wsparcie

Serwis i gwarancja
nie jesteś sam po zakupie

Twoja współpraca z naszą firmą nie kończy się jedynie na zakupie lasera. Wtedy dopiero się zaczyna. Zostajesz objęty wielostronną opieką naszej firmy, która zapewnia Tobie i Twoim pracownikom szkolenia z zakresu obsługi maszyny, całodobową opiekę naszego serwisu oraz marketingowe wsparcie Twojego biznesu opartego o maszynę ze stajni TECHJET.

Szkolenie z serwisowania

Zapewniamy podstawowe szkolenie z serwisowania lasera. Nie narzucamy konieczności wykonywania serwisu w naszej firmie. Dzięki szkoleniu nie tracisz gwarancji na zakupioną maszynę, nawet jeśli zdecydujesz się na samodzielną wymianę części eksploatacyjnych.

Czas reakcji serwisu 48 h

Zawsze możesz liczyć na pomoc i szybkość działania naszego profesjonalnego serwisu. Dajemy gwarancję szybkości reakcji do 48 h od zgłoszenia usterki.

Gwarancja niezawodności TECHJET

Dajemy gwarancję niezawodności działania. Dzięki naszemu doświadczeniu możemy zaproponować tylko najlepsze i sprawdzone w praktyce rozwiązania. Potwierdza to kilkudziesięciu zadowolonych przedsiębiorców z Polski, którzy posiadają maszyny TECHJET.

Kupując laser z logo TECHJET zawsze otrzymujesz gwarancję najwyższej jakości.